Uživatelská podpora

Našim dlouhodobým cílem je provozovat IT tak, aby bylo pro naše klienty maximální podporou při vykonávání jejich práce a nikoliv otravnou překážkou v úspěšném dokončení pracovních úkolů. S tímto vědomím přistupujeme i k uživatelské podpoře a při řešení uživatelských problémů klademe maximální důraz na rychlost vyřešení a uživatelský komfort. Od našich IT zaměstnanců se nikdy nedočkáte arogantního a povýšeného chování. K řešení každého problému přistupujeme flexibilně a věcně, s cílem problém rychle odstranit a nezahlcovat klienty technickými informacemi. Naši zaměstnanci jsou rovněž schopní komunikovat i v anglickém jazyce.

Našim klientům nabízíme podporu až v režimu 24/7. Nahlášené problémy evidujeme v interním helpdeskovém systému a veškeré vykonané práce jsou detailně popsané v měsíční fakturaci. Kontaktovat náš helpdesk můžete telefonicky, emailem nebo se zastavit osobně a dát si u nás dobrou kávu! Větším klientům nabízíme i pravidelné profylaktické návštěvy v sídle Vaší společnosti.

Nic nás netěší více, než spokojení uživatelé našich klientů!

PŘIDEJTE SE K DLOUHÉ ŘADĚ SPOKOJENÝCH UŽIVATELŮ.
I VAŠE PROBLÉMY RÁDI VYŘEŠÍME!