Co u nás budete dělat?
- Pracovat na helpdesku – aktivně komunikovat s klienty, reagovat na jejich požadavky a řešit problémy signalizované dohledovými systémy
- Řešit technické zásahy přímo u zákazníků (instalace nových technologií, případně řešení požadavků nerealizovatelných pomocí systémů vzdálené správy)
- Spravovat počítačové sítě našich klientů, založené primárně na technologiích Microsoft (správa stanic, uživatelská podpora)
- Spolupracovat na řešení nových IT projektů
- Postupně se seznámíš se správou síťových prvků a serverových technologií
Co od tebe očekáváme?
- Nadšení do světa informačních technologií s motivací učit se nové věci
- Praxi v oboru IT podpory
- Znalost instalace a administrace OS Windows 10/11 a souvisejících aplikací
- Pohotovost, komunikativnost, spolehlivost, bezúhonnost a hlavně zájem o rozšiřování si znalostí v oboru
- Znalost AJ alespoň na úrovni čtení manuálů a základní komunikace s klienty a dodavateli
- Praxi v řízení osobního auta
Byli bychom nadšení, kdybyste měl/-a i následující zkušenosti (není to ale podmínkou, kolegové se s tebou o své vědomosti rádi podělí):
- Znalost TCP/IP a síťových prvků
- Znalost OS Linux
- Znalost administrace MS AD, MS SQL, M365
- Praxi v oblasti správy počítačových sítí
Jsi to ty? Pak čti dál, na co se u nás můžeš těšit:
- Přátelský tým a pohodovou firemní kulturu, ve které nebudeš jen nevýznamným kolečkem v systému
- Možnost kariérního vzdělávání a profesního růstu
- Práci s moderními technologiemi
- Stravenkový paušál, jazykové kurzy, Multisport kartu (máme to pár minutek do fitka a bazénu), firemní obchůdek s občerstvením
- Firemní akce
- Finanční bonusy
- Smlouvu na dobu neurčitou
- 25 dní dovolené
- Po plnohodnotném začlenění do teamu možnost občasné práce z domova
Přesně takovou práci hledáš? Pošli nám životopis nebo Linkedin profil na jobs@voksys.remove-this.cz a rádi se s tebou setkáme online i osobně!