IT Support Specialist - L1&L2

Co u nás budete dělat?

  • Pracovat na helpdesku – aktivně komunikovat s klienty, reagovat na jejich požadavky a řešit problémy signalizované dohledovými systémy
  • Řešit technické zásahy přímo u zákazníků (instalace nových technologií, případně řešení požadavků nerealizovatelných pomocí systémů vzdálené správy)
  • Spravovat počítačové sítě našich klientů, založené primárně na technologiích Microsoft (správa stanic, uživatelská podpora)
  • Spolupracovat na řešení nových IT projektů
  • Postupně se seznámíš se správou síťových prvků a serverových technologií

 Co od tebe očekáváme?

  • Nadšení do světa informačních technologií s motivací učit se nové věci
  • Praxi v oboru IT podpory
  • Znalost instalace a administrace OS Windows 10/11 a souvisejících aplikací
  • Pohotovost, komunikativnost, spolehlivost, bezúhonnost a hlavně zájem o rozšiřování si znalostí v oboru
  • Znalost AJ alespoň na úrovni čtení manuálů a základní komunikace s klienty a dodavateli
  • Praxi v řízení osobního auta

Byli bychom nadšení, kdybyste měl/-a i následující zkušenosti (není to ale podmínkou, kolegové se s tebou o své vědomosti rádi podělí):

  • Znalost TCP/IP a síťových prvků
  • Znalost OS Linux
  • Znalost administrace MS AD, MS SQL, M365
  • Praxi v oblasti správy počítačových sítí

Jsi to ty? Pak čti dál, na co se u nás můžeš těšit:

  • Přátelský tým a pohodovou firemní kulturu, ve které nebudeš jen nevýznamným kolečkem v systému
  • Možnost kariérního vzdělávání a profesního růstu
  • Práci s moderními technologiemi
  • Stravenkový paušál, jazykové kurzy, Multisport kartu (máme to pár minutek do fitka a bazénu), firemní obchůdek s občerstvením
  • Firemní akce
  • Finanční bonusy
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • 25 dní dovolené
  • Po plnohodnotném začlenění do teamu možnost občasné práce z domova

Přesně takovou práci hledáš? Pošli nám životopis nebo Linkedin profil na jobs@voksys.remove-this.cz a rádi se s tebou setkáme online i osobně!

BUDEME RÁDI, KDYŽ SE K NÁM PŘIDÁTE.